Поръчки и рекламации

Как мога да върна моята поръчка/продукт?

Връщането на продукти е лесно - изискваме само да върнеш продукта неносен и с непокътнати етикети в срок от 30 дни. Когато оставяш пратката си в пощата или я даваш на куриер, помни да вземеш доказателство - пощенска разписка, номер на пратка. В случай, че пратката, която връщаш, не стигне до нас, ще имаш доказателство, че си я изпратил/а. За повече информация запознай се с нашата Политика за връщане и замяна на продукти.

Мога ли да връщам продукти купени онлайн във Ваш салон за бельо?

Разбира се че можеш, ние с усмивка ще приемем върнатите продукти. Всичко, което искаме да донесеш, е твоята разписка за поръчка заедно с продуктите, които искаш да върнеш. Това прави откриването на детайлите за поръчката и процеса на връщане или замяна бързи и лесни.

Мога ли да резервирам моята замяна онлайн?

Ако връщаш продукти и искаш да поръчаш нещо в замяна (като друг размер, модел), трябва просто да влезеш в твоя профил, пазарувай както обикновено в нашия сайт, и когато избереш продуктите, които искаш да дойдат на място на поръчаните преди това продукти, избери твоята потребителска кошница. След това ще видиш, че трябва да избереш адрес, на който да бъде доставена поръчката. На стъпка номер 3, на позицията "Наложен платеж" - маркираш отметка  "не". На следващата стъпка номер 4 последната опция, която ще видиш е "Замяна на продукт". Това ще запази поръчаните продукти за замяна, докато получим връщаните от теб продукти. Когато връщаните продукти пристигнат при нас, ще реализираме замяната.

Мога ли да върна нещо и да резервирам продукт за замяна?

Ако искаш да направиш поръчка за замяна, можеш да направиш това на нашия уеб сайт или да се свържеш с екипа за Клиентски услуги чрез изпращане на имейл или обаждане на 089 777 8228. Те ще вземат всички данни за продуктите, които искаш да получиш в замяна и с радост ще ги запазят в твоя „Списък с желания“, докато получим заменяния продукт.  Другият вариант е да попълниш детайлите във „Формуляра за замяна“ и ние ще пуснем поръчката за замяна, когато получим документите/формуляра .

Ще ме уведомите ли, когато възстановите парите по банковата ми сметка?

Ще ти изпратим имейл на посочения от теб при регистрация имейл адрес, с потвърждение за възстановяването на сумата и информация кога да очакваш да се появи тя в банковата ти сметка. Ако не си добавил/а имейл адрес, моля да отбележеш в коментара във формуляра за връщане на продукти, че искаш да бъдеш уведомен/а и ние ще се свържем с теб чрез телефонно позвъняване.

Колко време ще отнеме докато получа поръчката за замяна?

Ще се опитаме да обработим заменната поръчката до 5 дни след получаване на връщаната от теб стока. Имай предвид, че ще отнеме време пратката, която връщаш, да пристигне при нас, както и време, докато новия продукт бъде доставен до теб. Така че процеса на замяна отнема общо около 2-3 седмици.

Каква е политиката за връщане на продукти предмет на намаление?

Връщане на продукти предмет на намаление не е по различно от това на продукти, които не са в намаление. Просто е необходимо да ни ги върнеш неносени, с етикети, които трябва да са непокътнати и в срок от 30 дни. Виж нашата политика за връщане и замяна на продукти за повече информация в Общите Условия за ползване на сайта.

Как мога да проследя продуктите, които връщам?

Можеш да провериш дали сме получили връщаните от теб продукти, като просто влезеш в Моят Акаунт и избереш Моите Поръчки. Там ще са показани всички получени от нас върнати продукти. Ако имаш нужда от допълнителна помощ, моля свържи се с отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или обаждане на 089 777 8228.

Получих дефектен/грешен продукт, какво мога да направя?

Винаги се стараем да доставяме продукти в перфектно състояние и от най-високо качество и съжаляваме, ако поръчката ти не е такава, каквато би трябвало да бъде. За да можем да разрешим този проблем за теб възможно най-бързо, свържи се с отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или обаждане на 089 777 8228.

Току що получих имейл за възтановяване на сума, но аз исках замяна.

Много съжаляваме, че не сме действали коректно по заявката ти. Моля свържи се с отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или обаждане на 089 777 8228 и един от нашите консултанти с радост ще ти помогне.

Мога ли да връщам продукти от различни поръчки заедно?

Да, с радост ще приемем пакета с различните поръчки. Само включи идивидуални формуляри за връщане и информация за продуктите, които ще желаеш в замяна.